Futás = szerelem (kattints a teljes szöveg megjelenítéséhez)

2017.11.07

A teljes szöveg megtekintéséhez kattints a címre! Már régebben jártam Judithoz kineziológiai oldásokra, de eljött az a pillanat, amikor újra úgy éreztem, hogy szükségem van egy kis lelki fröccsre. Szerettem volna elkezdeni futni járni, de valahogy mindig elodáztam. Amikor megérkeztem Judithoz, ő azt javasolta, hogy próbáljam ki a Bars fejkezelést is. Az egy órás kezelés alatt beszélgettünk a blokkjaimról, és mikor végeztünk, csodásan éreztem magam! Másnap rögtön futni mentem, és azóta is majdnem minden nap megyek! Még egy kezelést kértem, mert van nálunk egy kiserdő, ahol terepen is futhatok, de nem mertem bemenni az erdőbe. A második kezelés ezen is segített: töröltük a nézőpontjaimat a sűrű sötét erdőről, a haramiákról, a Piroska és a farkasról és hasonlókról. Azóta félmaraton versenyeken veszek részt, nem is kis sikerrel. Köszönöm!

M.

Tel.: 06/70-515-42-87
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el